ابراهیمیپارسا، فاطمه. (1389). بررسی اختلالات زبانی کودکان دارای اتیسم پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران.
بازیار، مهدی. (1391). تحلیل فرایندهای موجود در گفتمان افراد زبانپریش فارسیزبان در چارچوب زبانشناسی نقشگرای نظاممند. پایاننامه دکتری رشته زبانشناسی، دانشگاه علامه طباطبایی.
روح پرور، رحیمه، کرمی، مهدیه، مددی، محسن. (1393). مقایسه ویژگیهای آوایی- واجی و صرفی-نحوی کودکان دارای اوتیسم با کودکان سالم.
مجله توانبخشی نوین، 18 (3)، 64-68.
مهری، آذر، طحان زاده، بهنوش و جهانی، یونس .( 1389 ). بررسی کاربرد زمانهای مختلف افعال فارسی در بیماران دارای زبانپریشی بروکای بی دستور. مجله شنواییشناسی، 9 (1)، 78-85.
American Psychiatric Association. (2000). Diagnostic and statistical manual of mental disorders, text revision DSM IV-TR. (4th ed.). Washington, DC: American Psychiatric Association.
Armstrong, E. M. (2001). Connecting lexical patterns of verb usage with discourse meanings in aphasia. Aphasiology,15, 1029–1046
Armstrong, E. M. (2005). Language disorder: A functional linguistic perspective. Clinical Linguistics and Phonetics, 19(3), 137-153.
Armstrong, E. M. (207). Clause Complex relations in aphasic discourse: a longitudinal case study. Journal of Neurolinguistics, 7(4), 261-275
Bartolucci G, Pierce SJ, Streiner D, Eppel PT. (1976). Phonological investigation of verbal autistic and mentally retarded subjects. Autism Child Schizophr, 6, 303–316.
Boucher, J. (2003.Language development in autism. International Journal of Pediatric Otorhinolaryngol, 1, 159-163.
Bushwick NL. (2001). Social learning and the etiology of autism. New Ideas in Psychology, 19, 49–75
Charman, T., Pickies, A., Simonoff, E., & Chandler, S. (2011). IQ in Children with autism spectrum disorders: Data from the special needs & Autism Project. Psychological Medicine, 41(3), 619-627.
Cohen, H., & Re´ millard, S. (2003). Encyclopedia of language and linguistics (ELL2)(2nd ed.). UK: Elsevier.
Ferguson, A. (1992). Interpersonal aspects of aphasic conversation. Journal of Neurolinguistics, 7, 277–294.
Halliday, M. A. K. (2004). An introduction to functional grammar (3rd ed.). London: Edward Arnold (Revised by C. M. I. M. Matthiessen).
Hart Barnett, J. E., & Whalon, K. (2011). Creating social opportunities for students with autism spectrum disorder in inclusive settings. Invention in Schools and Clinic, 46(5), 273-279.
Paul, R., Bianchi, N., Augustyn, A., Klin, A., & Volkmar, FR. (2008). Production of syllable stress in speakers with autism spectrum disorders. Research in Autism Spectrum Disorders, 2,110-124
Rapin I, Dunn M. (2003). Update on the language disorders of individuals on the autistic spectrum. Brain and Development, 25, 166-172.