احدی، حوریه (1393). «در آمدی بر زبانشناسی بالینی». طرح شمارۀ 381. پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی
احدی، حوریه، رضا نیلیپور، بلقیس روشن، و حسن عشایری (1391). «تصریف افعال در دوزبانههای دچار آسیب ویژة زبانی»، نشریة علمی پژوهشی شنوایی، سال 23، شمارة 1.
احدی، حوریه، رضا نیلیپور، بلقیس روشن، و حسن عشایری (1391). «مقایسه درک و بیان تکواژهای زمانی افعال بین دوزبانهها و تکزبانههای دارای آسیب ویژة زبانی»، نشریة علمی پژوهشی توانبخشی نوین، دورة ششم، شمارة 4.
حسنزاده، سعید و اصغر مینایی (1392). آزمون رشد زبان (نیوکامر و هامیل): انطباق و هنجاریابی، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش.
مالکی شاهمحمودی، تکتم (1388). «بررسی عملکردهای زبانی در کودکان فارسی زبان دارای آسیب ویژۀ زبانی»، نشریة علمی پژوهشی شنوایی، سال 20، شمارة 2.
Crystal, D. (2009). The scope of clinical linguistics. In Powell, T. W. and Ball, M. J. (Eds.) Clinical Linguistics (Critical Concepts in Linguistics). New York: Routledge
Cummings L. (2008). Clinical Linguistics, Edinburgh University Press Ltd: Edinburgh.
Dromi, E. Leonard, L. Adam, G. Zadunaisky-Ehrlich, S. (1999). "Verb agreement morphology in Hebrew children with specific language impairment". Journal of speech, language and hearing research, 42.
Fodor, F. J. (1983). The Modularity of Mind, Cambridge, MA: MIT Press.
Friedman, N. Givon, A. (2002). “Modularity in developmental disorders: Evidence from SLI and peripheral dyslexis". Behavioral and Brain Sciences, 25(6).
Halliday, M.A.K. and Matthiessen, C.M.I.M. (2004). An Introduction to functional Grammar, London: Arnold.
Hansson, K. Nettelbaladt, U. (2002). “Assessment of Specific Language Impairment in Swedish”, Logopedics Phoniatrics Vocology, 27(4):146-54
Kohnert, K. Windsor, J. Danahey Ebert, K. (2008). “Primary or specific language impairment and children learning a second language". Brain and language, 10)23(: 101-111
Leonard, L. (1998). Specific language impairment in children. Cambridge MA: MIT Press.
Rice, M. Wexler, K. Redmond, S. (1999). “Grammatically judgments of an extended optional infinitive grammar: Evidence from English speaking children with specific language impairment". Journal of speech, language and hearing research, 42, 943-961
Schaeefer, J. (2005). “Pragmatic and Grammatical Properties of Subject in Children with Specific Language Impairment", UCLA Working Papers in Linguistics, Papers in Psycholinguistics 2, Okabe and Nielsen (eds.), No.13
Van der Lely, H.J.K. (1997). "Narrative discourse in grammatical specific language impaired children: a modular language deficit?". Journal of child Language; 24(1):221-56
Van der Lely, H. Marshall, C. (2011). Grammatical-Specific Language Impairment: A Window onto Domain Specificity, In Guendouzi, J. Loncke, F. and Williams, M. (Eds.) The Handbook of Psycholinguistics and Cognitive Processes. New York, NY: Psychology Press