آ
-
آسیب نیمکره چپ. سکته مغزی
ارزیابی مهارت ارتباطی گفتمان در بیماران آسیبدیده نیمکره چپ و راست فارسیزبان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-28]
-
آسیب نیمکره راست
ارزیابی مهارت ارتباطی گفتمان در بیماران آسیبدیده نیمکره چپ و راست فارسیزبان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-28]
-
آفرینش
مراتب آفرینش در گاهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 209-225]
ا
-
اختلالات گفتمانی
ارزیابی مهارت ارتباطی گفتمان در بیماران آسیبدیده نیمکره چپ و راست فارسیزبان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-28]
-
اختلال اضطراب تعمیمیافته
شیوه پایانیافتن مکالمه در گفتمان درمانی درمانگر - درمانجوی دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 225-245]
-
ادبیات جنگ
استعارههای جنگ بر بستر فرهنگ (مطالعۀ موردی کتاب «وقتی مهتاب گم شد») [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 171-199]
-
اسامی گلها
تحلیل زبانشناختی کاربرد استعاری اسامی گلها در زبان ترکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 143-169]
-
استعاره
استعارههای جنگ بر بستر فرهنگ (مطالعۀ موردی کتاب «وقتی مهتاب گم شد») [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 171-199]
-
استعاره مفهومی
بررسی استعاره مفهومی حوزهی ترس در سه اثر داستانی به زبانهای فارسی، انگلیسی و عربی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 247-281]
-
استعاره مفهومی"
تحلیل زبانشناختی کاربرد استعاری اسامی گلها در زبان ترکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 143-169]
-
استعاره های مفهومی
مقایسه سبک شناسی شناختی دو رمان جزیره سرگردانی و رود راوی با استفاده از نظریه استعاره مفهومی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 153-176]
-
استعارۀ فرهنگی
استعارههای جنگ بر بستر فرهنگ (مطالعۀ موردی کتاب «وقتی مهتاب گم شد») [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 171-199]
-
استعارۀ مفهومی
استعارههای جنگ بر بستر فرهنگ (مطالعۀ موردی کتاب «وقتی مهتاب گم شد») [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 171-199]
-
افعال حسی
کنکاش شناختی و پیکرهای چندمعنایی فعل حسی »بوییدن« در زبان فارسی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
-
اِلَم
عیلام، ایلام یا هَلتمتی ؟ [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 287-307]
-
انگلیسی
تحلیل مقابلهای چندمعنایی ترکیبات "سر" در فارسی و انگلیسی: رویکردی ساختی-شناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 57-86]
-
انگلیسی
بررسی استعاره مفهومی حوزهی ترس در سه اثر داستانی به زبانهای فارسی، انگلیسی و عربی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 247-281]
-
اهورامزدا
مراتب آفرینش در گاهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 209-225]
-
اوستا
تناظر اندیشههای جبر، اراده آزاد و رضایت (خرسندی) از منظر تقابلهای اندیشگانی اوستا و متنهای فارسی میانه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 99-128]
-
ایرانی میانۀ مانوی
انگارهها و کلیدواژههای فرشتگانی: رویکردی متنشناختی به معنا و کاررفت چند واژۀ دانشورانه در فرشتهشناسی مانوی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 123-142]
-
ایلام
عیلام، ایلام یا هَلتمتی ؟ [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 287-307]
ب
-
بافتسازی
ویژگیهای لحن بازیگر در شخصیتپردازی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 27-52]
-
برونمرکزی"
بررسی کانون و مبتدا در جملههای سادۀ زبان فارسی بر مبنای رویکرد دستور واژی-نقشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 255-286]
-
بسامد لکنت
تحلیل ارتباط تراکم همجواری با بسامد لکنت در کودکان ۸-۴ ساله فارسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 129-152]
-
بوییدن«
کنکاش شناختی و پیکرهای چندمعنایی فعل حسی »بوییدن« در زبان فارسی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
پ
-
پازند»
بررسی نام کتاب شِکَند گُمانیک ویچار و دلیل نامگذاری کتاب با این نام [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 201-223]
-
پایان مکالمه
شیوه پایانیافتن مکالمه در گفتمان درمانی درمانگر - درمانجوی دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 225-245]
-
پردازشهای شناختی
بررسی گذرائی درگفتار کودک فارسی زبان در چهارچوب زبان شناسی شناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 227-254]
-
پشتو
نظامهای مطابقه و حالت و نقش آنها در تعیین ردۀ زبان پشتو (گونۀ معیار- افغانستان) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 53-76]
-
پهلوی»
بررسی نام کتاب شِکَند گُمانیک ویچار و دلیل نامگذاری کتاب با این نام [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 201-223]
-
پیکره
کنکاش شناختی و پیکرهای چندمعنایی فعل حسی »بوییدن« در زبان فارسی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
ت
-
تأثیر واژه همارز
راهبردهای ترجمه در بازنمایی احساس «عشق» در رمان از انگلیسی به فارسی (رویکرد نشانهشناسی فرهنگی) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
-
تجلی
مراتب آفرینش در گاهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 209-225]
-
تراکم همجواری
تحلیل ارتباط تراکم همجواری با بسامد لکنت در کودکان ۸-۴ ساله فارسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 129-152]
-
ترجمه فرهنگی
راهبردهای ترجمه در بازنمایی احساس «عشق» در رمان از انگلیسی به فارسی (رویکرد نشانهشناسی فرهنگی) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
-
ترس
بررسی استعاره مفهومی حوزهی ترس در سه اثر داستانی به زبانهای فارسی، انگلیسی و عربی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 247-281]
-
ترکیب
تحلیل مقابلهای چندمعنایی ترکیبات "سر" در فارسی و انگلیسی: رویکردی ساختی-شناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 57-86]
-
تقابل
بررسی ارتباط معنایی واژگانی در غزلهای حافظ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 29-56]
-
تقابل
تناظر اندیشههای جبر، اراده آزاد و رضایت (خرسندی) از منظر تقابلهای اندیشگانی اوستا و متنهای فارسی میانه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 99-128]
ج
-
جبر و ارادهی آزاد
تناظر اندیشههای جبر، اراده آزاد و رضایت (خرسندی) از منظر تقابلهای اندیشگانی اوستا و متنهای فارسی میانه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 99-128]
-
جزیره سرگردانی
مقایسه سبک شناسی شناختی دو رمان جزیره سرگردانی و رود راوی با استفاده از نظریه استعاره مفهومی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 153-176]
چ
-
چندمعنایی
تحلیل مقابلهای چندمعنایی ترکیبات "سر" در فارسی و انگلیسی: رویکردی ساختی-شناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 57-86]
-
چندمعنایی
بررسی ارتباط معنایی واژگانی در غزلهای حافظ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 29-56]
-
چندمعنایی
کنکاش شناختی و پیکرهای چندمعنایی فعل حسی »بوییدن« در زبان فارسی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
ح
-
حافظ
بررسی ارتباط معنایی واژگانی در غزلهای حافظ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 29-56]
خ
-
خرسندی
تناظر اندیشههای جبر، اراده آزاد و رضایت (خرسندی) از منظر تقابلهای اندیشگانی اوستا و متنهای فارسی میانه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 99-128]
-
خودویرانگری
مفهومسازی «خودویرانگری» در داستانهای کودک: بر اساس طرحوارههای کاربردشناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-97]
د
-
داستان کودک
مفهومسازی «خودویرانگری» در داستانهای کودک: بر اساس طرحوارههای کاربردشناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-97]
-
درونمرکزی"
بررسی کانون و مبتدا در جملههای سادۀ زبان فارسی بر مبنای رویکرد دستور واژی-نقشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 255-286]
-
دستور نقش و ارجاع
بازنمود گروههای اسمی پیچیده و مرکب زبان ترکی آذری بر پایۀ دستور نقش و ارجاع [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 87-122]
-
دستور واژی-نقشی"
بررسی کانون و مبتدا در جملههای سادۀ زبان فارسی بر مبنای رویکرد دستور واژی-نقشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 255-286]
ر
-
روابط معنایی
بررسی ارتباط معنایی واژگانی در غزلهای حافظ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 29-56]
-
رود راوی
مقایسه سبک شناسی شناختی دو رمان جزیره سرگردانی و رود راوی با استفاده از نظریه استعاره مفهومی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 153-176]
-
رویکرد درمانی شناختی-رفتاری
شیوه پایانیافتن مکالمه در گفتمان درمانی درمانگر - درمانجوی دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 225-245]
-
رویکرد نشانه- معناشناختی
نقش گفتمان شناختی برای مجاب سازی در متون اقتصادی: رویکرد نشانه - معناشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 307-329]
ز
-
زبان ترکی"
تحلیل زبانشناختی کاربرد استعاری اسامی گلها در زبان ترکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 143-169]
-
زبان ترکی آذری
بازنمود گروههای اسمی پیچیده و مرکب زبان ترکی آذری بر پایۀ دستور نقش و ارجاع [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 87-122]
-
زبانشناسی شناختی
مفهومسازی «خودویرانگری» در داستانهای کودک: بر اساس طرحوارههای کاربردشناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-97]
-
زبانشناسی فرهنگی"
تحلیل زبانشناختی کاربرد استعاری اسامی گلها در زبان ترکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 143-169]
-
زبان فارسی
تحلیل ارتباط تراکم همجواری با بسامد لکنت در کودکان ۸-۴ ساله فارسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 129-152]
-
زبان کودک
بررسی گذرائی درگفتار کودک فارسی زبان در چهارچوب زبان شناسی شناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 227-254]
-
زبان گجراتی»
بررسی نام کتاب شِکَند گُمانیک ویچار و دلیل نامگذاری کتاب با این نام [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 201-223]
-
زبان هندی»
بررسی نام کتاب شِکَند گُمانیک ویچار و دلیل نامگذاری کتاب با این نام [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 201-223]
س
-
ساختارهای گذرا
بررسی گذرائی درگفتار کودک فارسی زبان در چهارچوب زبان شناسی شناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 227-254]
-
ساخت ملکی
مالکیت انتقالپذیر در زبان فارسی: رویکرد فرازبان معنایی طبیعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 283-305]
-
ساختواژه ساختی
تحلیل مقابلهای چندمعنایی ترکیبات "سر" در فارسی و انگلیسی: رویکردی ساختی-شناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 57-86]
-
سبک شناسی شناختی
مقایسه سبک شناسی شناختی دو رمان جزیره سرگردانی و رود راوی با استفاده از نظریه استعاره مفهومی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 153-176]
-
سطح خاص و عام
بررسی استعاره مفهومی حوزهی ترس در سه اثر داستانی به زبانهای فارسی، انگلیسی و عربی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 247-281]
-
سینمای ایران
ویژگیهای لحن بازیگر در شخصیتپردازی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 27-52]
ش
-
شخصیتپردازی
ویژگیهای لحن بازیگر در شخصیتپردازی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 27-52]
-
شکند گمانیک ویچار»
بررسی نام کتاب شِکَند گُمانیک ویچار و دلیل نامگذاری کتاب با این نام [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 201-223]
ط
-
طرحواره
مفهومسازی «خودویرانگری» در داستانهای کودک: بر اساس طرحوارههای کاربردشناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-97]
-
طرحواره ساختی
تحلیل مقابلهای چندمعنایی ترکیبات "سر" در فارسی و انگلیسی: رویکردی ساختی-شناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 57-86]
ع
-
عربی
بررسی استعاره مفهومی حوزهی ترس در سه اثر داستانی به زبانهای فارسی، انگلیسی و عربی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 247-281]
-
عناصر نوایی
ویژگیهای لحن بازیگر در شخصیتپردازی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 27-52]
-
عیلام
عیلام، ایلام یا هَلتمتی ؟ [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 287-307]
ف
-
فارسی
تحلیل مقابلهای چندمعنایی ترکیبات "سر" در فارسی و انگلیسی: رویکردی ساختی-شناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 57-86]
-
فارسی
بررسی استعاره مفهومی حوزهی ترس در سه اثر داستانی به زبانهای فارسی، انگلیسی و عربی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 247-281]
-
فارسیزبان
ارزیابی مهارت ارتباطی گفتمان در بیماران آسیبدیده نیمکره چپ و راست فارسیزبان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-28]
-
فرازبان معنایی طبیعی
مالکیت انتقالپذیر در زبان فارسی: رویکرد فرازبان معنایی طبیعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 283-305]
-
فرستاده
انگارهها و کلیدواژههای فرشتگانی: رویکردی متنشناختی به معنا و کاررفت چند واژۀ دانشورانه در فرشتهشناسی مانوی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 123-142]
-
فرشته
انگارهها و کلیدواژههای فرشتگانی: رویکردی متنشناختی به معنا و کاررفت چند واژۀ دانشورانه در فرشتهشناسی مانوی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 123-142]
-
فعل حسی»
کنکاش شناختی و پیکرهای چندمعنایی فعل حسی »بوییدن« در زبان فارسی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
ک
-
کانون"
بررسی کانون و مبتدا در جملههای سادۀ زبان فارسی بر مبنای رویکرد دستور واژی-نقشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 255-286]
-
کتاب مقدس
عیلام، ایلام یا هَلتمتی ؟ [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 287-307]
-
کلیدواژه ها: «
بررسی نام کتاب شِکَند گُمانیک ویچار و دلیل نامگذاری کتاب با این نام [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 201-223]
-
کنشپذیر
بررسی گذرائی درگفتار کودک فارسی زبان در چهارچوب زبان شناسی شناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 227-254]
-
کنشگر
بررسی گذرائی درگفتار کودک فارسی زبان در چهارچوب زبان شناسی شناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 227-254]
گ
-
گاهان
مراتب آفرینش در گاهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 209-225]
-
گروه اسمی
بازنمود گروههای اسمی پیچیده و مرکب زبان ترکی آذری بر پایۀ دستور نقش و ارجاع [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 87-122]
-
گروه اسمی پیچیده
بازنمود گروههای اسمی پیچیده و مرکب زبان ترکی آذری بر پایۀ دستور نقش و ارجاع [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 87-122]
-
گروه اسمی مرکب
بازنمود گروههای اسمی پیچیده و مرکب زبان ترکی آذری بر پایۀ دستور نقش و ارجاع [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 87-122]
-
گفتار کودکان
تحلیل ارتباط تراکم همجواری با بسامد لکنت در کودکان ۸-۴ ساله فارسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 129-152]
-
گفتمانِ درمانی
شیوه پایانیافتن مکالمه در گفتمان درمانی درمانگر - درمانجوی دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 225-245]
-
گفتمان شناختی
نقش گفتمان شناختی برای مجاب سازی در متون اقتصادی: رویکرد نشانه - معناشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 307-329]
ل
-
لحن گفتار
ویژگیهای لحن بازیگر در شخصیتپردازی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 27-52]
م
-
مالکیت
مالکیت انتقالپذیر در زبان فارسی: رویکرد فرازبان معنایی طبیعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 283-305]
-
مالکیت انتقالپذیر
مالکیت انتقالپذیر در زبان فارسی: رویکرد فرازبان معنایی طبیعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 283-305]
-
مبتدا"
بررسی کانون و مبتدا در جملههای سادۀ زبان فارسی بر مبنای رویکرد دستور واژی-نقشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 255-286]
-
متنِ اقتصادی
نقش گفتمان شناختی برای مجاب سازی در متون اقتصادی: رویکرد نشانه - معناشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 307-329]
-
متنهای پهلوی
تناظر اندیشههای جبر، اراده آزاد و رضایت (خرسندی) از منظر تقابلهای اندیشگانی اوستا و متنهای فارسی میانه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 99-128]
-
مجاب سازی
نقش گفتمان شناختی برای مجاب سازی در متون اقتصادی: رویکرد نشانه - معناشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 307-329]
-
مرگ
مفهومسازی «خودویرانگری» در داستانهای کودک: بر اساس طرحوارههای کاربردشناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-97]
-
مطابقۀ دوگانه
نظامهای مطابقه و حالت و نقش آنها در تعیین ردۀ زبان پشتو (گونۀ معیار- افغانستان) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 53-76]
-
معناشناسی شناختی
کنکاش شناختی و پیکرهای چندمعنایی فعل حسی »بوییدن« در زبان فارسی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
-
معنیشناسی
بررسی ارتباط معنایی واژگانی در غزلهای حافظ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 29-56]
-
معنیشناسی شناختی"
تحلیل زبانشناختی کاربرد استعاری اسامی گلها در زبان ترکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 143-169]
-
مفاهیم عاطفی
راهبردهای ترجمه در بازنمایی احساس «عشق» در رمان از انگلیسی به فارسی (رویکرد نشانهشناسی فرهنگی) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
-
مفهومسازی
مفهومسازی «خودویرانگری» در داستانهای کودک: بر اساس طرحوارههای کاربردشناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-97]
-
مفهومسازی استعاری
استعارههای جنگ بر بستر فرهنگ (مطالعۀ موردی کتاب «وقتی مهتاب گم شد») [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 171-199]
-
میانرودان
عیلام، ایلام یا هَلتمتی ؟ [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 287-307]
ن
-
نخستی معنایی
مالکیت انتقالپذیر در زبان فارسی: رویکرد فرازبان معنایی طبیعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 283-305]
-
نشانهشناسی ترجمه
راهبردهای ترجمه در بازنمایی احساس «عشق» در رمان از انگلیسی به فارسی (رویکرد نشانهشناسی فرهنگی) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
-
نشانهشناسی فرهنگی
راهبردهای ترجمه در بازنمایی احساس «عشق» در رمان از انگلیسی به فارسی (رویکرد نشانهشناسی فرهنگی) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
-
نظام حالت
نظامهای مطابقه و حالت و نقش آنها در تعیین ردۀ زبان پشتو (گونۀ معیار- افغانستان) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 53-76]
-
نظام مطابقه
نظامهای مطابقه و حالت و نقش آنها در تعیین ردۀ زبان پشتو (گونۀ معیار- افغانستان) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 53-76]
-
نیم کنائی
نظامهای مطابقه و حالت و نقش آنها در تعیین ردۀ زبان پشتو (گونۀ معیار- افغانستان) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 53-76]
و
-
واژهشناسی مانوی
انگارهها و کلیدواژههای فرشتگانی: رویکردی متنشناختی به معنا و کاررفت چند واژۀ دانشورانه در فرشتهشناسی مانوی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 123-142]
-
واژۀ مرکب هندی و گجراتی»
بررسی نام کتاب شِکَند گُمانیک ویچار و دلیل نامگذاری کتاب با این نام [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 201-223]
ه
-
هستی نخستین
مراتب آفرینش در گاهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 209-225]
-
هلتمتی
عیلام، ایلام یا هَلتمتی ؟ [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 287-307]
-
همجوار خلوت
تحلیل ارتباط تراکم همجواری با بسامد لکنت در کودکان ۸-۴ ساله فارسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 129-152]
-
همجوار متراکم
تحلیل ارتباط تراکم همجواری با بسامد لکنت در کودکان ۸-۴ ساله فارسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 129-152]
-
هممعنایی
بررسی ارتباط معنایی واژگانی در غزلهای حافظ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 29-56]